18 gener 2010

Sucursalistes

 publicat el dilluns

A l’anterior post vos parlava de reptes i bons propòsits per al 2010. Alguns no canvien i continuen entestats en la crítica destructiva i sistemàtica. Malament si fas, malament si no fas. Sóc dels que pensa que amb el retret permanent no es va enlloc. Gràcies per les vostres aportacions i crítiques constructives. Gràcies per les vostres aportacions elaborades i positives al Grup Parlamentari. Com sabeu ara estem fora del període sessions, però les tindrem en compte. Com vos deia, el 2010 serà, sens dubte, un any decisiu per al País. Un any per a construir l’Espai Valencià de Progrés i l’alternativa en termes propis que cal. Un pas per fer política en termes propis davant l’insuportable i letal sucursalisme que ens governa, ací i a Madrid. El País Valencià es troba en un moment gravíssim. Som víctimes d’uns mals governs que, des de fa anys s’han dedicat a espoliar el País. La situació que patim sols pot explicar-se en termes d’un model econòmic (el del PP-PSOE) que ha fet aigua. Un model de construcció desordenada i sense planificació pública. La frivolitat del President Zapatero no té nom. La crisi té el seu origen, també, el la secular marginació econòmica que patim des dels Govern Centrals. L’eix de poca atenció estatal (sempre inferior a la mitjana) de la inversió territorialitzada dels Pressupostos Generals de l’Estat amb un deficient finançament autonòmic és l’origen de la situació. Un i altres en diferents situacions en són responsables. Manant ací i allà amb majories. Sempre la mateixa cançó el SUCURSALISME del PP-PSOE. Patètic Jorge Alarte oferint pactes al PP valencià. Pactes per a què? si no es donen les mínimes condicions democràtiques. Pactes com el del Xúquer, com el de l’Estatutet de la Vergonya? L’economia valenciana fa aigües. Som líders en desocupació. La falta de treball afecta ja a quasi 600.000 valencians i valencianes, un 23% del total. Ja n’hem parlat. El nostre benestar es situa a les zona baixa de la mitjana estatal. Ens cal una reacció. A nosaltres ens pertoca decidir si volem continuar amb esta situació de resignació i desintegració com a poble o plantar-nos. I és clar hem triat. Nosaltres hem decidit plantar cara al sucursalisme. Llançar un missatge de confiança dins les nostres possibilitats i conviccions amb els nostres objectius. Són ells els que han intentat per tots els mitjans barrar-nos el pas. No han pogut amb nosaltres i nosaltres no ens podíem resignar. Cal una nova espenta col·lectiva. Sumar i no restar. Continuen censurant el nostre discurs. Ja des del minut u de l’any, Canal 9 va censurar la nostra reacció al discurs del President Camps. Altres distorsionen realitats en llocs on estem fent una bona tasca. Pot ser els moleste que el BLOC no tinga cap imputat en delictes de corrupció política. La nostra és una candidatura electoral d’obediència valenciana, no sucursalista. Ens hem unit tots els que treballem políticament sense subordinacions ni dependència. Encara ens queda sumar a més grups i col·lectius. Més llistes i entitats. S’obri una nova etapa. Hem pogut constatar com s’incrementa l’interés per la nostra Coalició. Grups i col·lectius que ens demanen reunions per a concretar una candidatura al seu municipi. És un any de creixement polític i organitzatiu per al BLOC. La coalició autonòmica ens permetrà créixer junts. Encetem un any per guanyar el futur. Un any per sumar. Un any per l’esperança.

39 respostes sobre “Sucursalistes”

  • 1Lluís Diu:

    Et felicite Enric per parlar del que, ara per ara, més preocupa els ciutadans valencians: no tindre treball per poder menjar. Això és el més important i la prioritat número u: primer poder menjar, després la cultura, la llengua, la història i tota la resta. Per cert, per què no una altra samarreta on els diputats i diputades del Grup lluïu a les Corts el lema : “Compromís amb el Cabanyal?”. És un lema que no ofén ningú i que podria tornar a trencar l’assetjament mediàtic que patiu.

  • 2Amand Diu:

    Enric, és una llàstima que aquestes reflexions que ens fas cada setmana (unes més interessants, unes altres no tant però totes perfectament vàlides) es queden per a consum intern de la militància o simpatitzants i no s’aprofiten per donar a conéixer (amb algun retoc) el nostre pensament o les nostres posicions a un espectre més ampli de gent com el que pot constituir la base més o menys estable de lectors d’un periòdic. Com que soc del sud estic pensant en l’Información d’Alacant, l’audiència del qual supera amb escreix la de la resta de premsa diària a la seua demarcació), on també d’una manera regular publiquen els seus comentaris o articles membres o simpatitzants declarats d’altres partits (PSOE i PP òbviament) però no mai del Bloc llevat d’algunes dates molt especials com poden ser el 9 d’Octubre o el Dia de la Constitució. Supose que ho heu intentat en alguna ocasió i no vos ho han acceptat, però crec que pagaria la pena que ho tornàreu a intentar.

  • 3Mascarat Diu:

    Totalment d’acord amb Amand.
    Els mitjans de comunicació més escoltats en l’àrea metropolitana d’Alacant són el Diari Informació i la COPE.
    Diari Informació dona informació sempre de PP, PSOE i EU.
    La COPE parla molt de PP i de UPiD.
    I del Bloc ….
    El Bloc ha de fer l’esforç de ser visible als mitjans d’ aquesta zona i no només dins d’aquest blog.

  • 4ximet I el grande Diu:

    MASCARAT , COM ? , JO SOC DEL PARER QUE LA PREMSA ESCRITA HO TE AGRE . D’ALTRA BANDA L’ARTILLERIA DEL PSOE AL NOSTRE PAIS ES CONTUNDENT I TANMATEIX NO ES MENJEN UN TORRAT ( CAMPS FUNDARA LA SEVA DINASTIA ) .

    DEPENEM DEL NOSTRE TREBALL , LA PREMSA ENS AFUSSELLA ( LA DEL PSOE MES QUE LA DEL PP ) .

    MASCARAT , ES UNA BONA APORTACIO ….. PERO COM ? , JO PENSE QUE LA COPE ENS POD FER MES JOC QUE ELS ALTRES .

  • 5Mascarat Diu:

    Això depen dels nostres dirigents. Enviar més notes de premsa i ser molt pesats.
    Parlar a les ràdios de les tres províncies i no parar d’insistir. Per desgràcia és així.

  • 6ximet I el grande Diu:

    MASCARAT , MOLT DE GUST …. VOLDRIA DIR QUE EXEMPLES DE PROTAGONISME MEDIATIC HI HAN I MOLTS , LA SAMARRETA DE MONICA ( 10 ) , LA LOTERIA DE MORERA , CAL BUSCAR FIBRES MES SIMPLES . AIXO NO LLEVA DE QUESTIO SERIOSA , SOM UN PARTIT SERIOS !

    GESTOS !

    APROFITE PER FELICITAR A EDUARDO MONTFORT , ALCALDE DE XABIA , TOT UN CABALLER ! .

  • 7Pep Diu:

    Parles de col.lectius municipals interessats en la Coalició, jo no en conec cap, m’agradaria que en digueres alguns, la gent que jo conec vol llista municipal BLOC i no de cap coalició.

  • 8jorsol Diu:

    El que li cal al Bloc és crear els seus propis mitjans de comunicació per a fer-se visible a la societat, be siga mitjançant fundacions o com siga, com ja els tenen el PP i PSOE. Portem 20 anys o més esperant que els mitjans com la Ser, Cope, Levante, Información, Las provincias, etc ens òbriguen les seues portes per poder donar a conèixer el nostre discurs i només ens han tret per parlar mal de nosaltres o per a traure alguna anècdota. Què vos fa pensar que ara si que ens voldran traure? Per favor, poseu els peus a terra i deixeu-vos d’ utopies, que el nacionalisme valencià ja en té moltes. Cal treballar en la construcció nacional i per això hem de crear mitjans propis. Tant el PP com el PSOE volen esborrar-nos del mapa perquè volen que el nostre país no alce mai el cap. En poques paraules, tant ells com els seus mitjans no ens volen ni en pintura i faran tot el que puguen perquè el nostre país continue com està i a nosaltres intentaran destruir-nos al preu que siga . Més clar aigua.

  • 9Amand Diu:

    Home, Jorsol, jo crec que si no eixim més als mitjans de comunicació és perquè no ho sabem fer o perquè no ens ho treballem prou. Però d’ahí a resoldre el problema creant els nostres propis mitjans… ¿d’on eixirien els diners? Això sí que són utopies. Jo no crec que hi haja en els mitjans que cites una mena de consigna col·lectiva en contra del nostre partit. En el que sí que hem de posar els peus a terra és en ser conscients de la força real del Bloc, en ser més imaginatius i en intentar treure’n el màxim profit tot tenint en compte estes limitacions.

  • 10jorsol Diu:

    Jo en canvi, veig una utopia que els altres mitjans, que estan dominats pels partits que ja coneixem, ens deixen un espai, tot i que siga xicotet, per a perjudicar als seus partits. Eixa és la vertadera utopia. Ells paguen, ells manen i si no els interesa que a la nostra societat creisca el discurs i la forma de vore el país que té el BNV, mouran els fils que vullguen per a que no isca el Bloc ni de casualitat. I la prova la tens hui, en les declarcions que ha fet Morera respecte al problema de l’ aigua i, en quins diaris electònics ha eixit? Doncs jo t’ho dic. Ales 14:18 de hui la noticia només està a Pagina26.cat, que casualment és un del nostres. La resta de moment res de res. Si ho has trobat en un altre lloc, t’agrairia que m´ho digueres perquè serà un mitjà digne de visitar.

  • 11jorsol Diu:

    També al diari Elpunt.cat, que haguera pogut ser al seu dia el nostre diari de paper i que ja probablement no ho serà mai, a l’edició de València, ix una noticia del Bloc. Però a la resta de mitjans res de res. En quant als diners, amb els ajuntaments i regidors “amb cartera” que té el Bloc, es pot inundar de publicitat institucional qualsevol diari, tv, ràdio, revista que es cree. Que no serà suficient? Segur, però ahí entrem els nacionalistes de base, que som els que hauriem de ser els principals usuaris d’ eixos mitjans i si hi ha un diari, doncs en compte de comprar El Pais, Levante…, comprar eixe nou diari, que tota pedra fa paret però sempre tenint un mínim de voluntat de fer la paret

  • 12joanda de vlc Diu:

    Totalment d’acord amb jorsol, només dir que posats a “optimitzar” recursos pense que el més efectiu és una ràdio. Cada cop es lligen menys diaris i una ràdio permet repetir les “consignes” (linies editorials) al noticiari de cada hora, amés de les tertúlies i la resta d’informatius… de totes maneres això desgraciadament son palles mentals i els valencians si no enms fiquem en marxa estem condemnats al sucursalisme i la colonització cultural i informativa.
    (Personalment era lector habitual del Punt i ocasional de Saó i mirava la infumatible Info TV)

  • 13Joan T. Diu:

    Pues justetament hui el Mundo posa un article del Bloc sobre el PSOE en la portada de la Comunitat Valenciana ben grandet el titular, despés en la pàgina següent un article d’opinió en el que diu que si el Bloc diu que “el PSOE no es de fiar” que siguen consecuents a l’hora de fer pactes municipals, i despés tota la primera pàgina de noticies de la Comunitat l’ocupa el BLOC. Podriem estar contents dins de lo que cap… jejeej El Mundo la veritat que ens tracta prou be.

  • 14Pau Diu:

    Si no eixim ni en TV3… L’únic partit opositor a Camps i PP que ix sempre és el PSOE, Alarte. A vore si damunt que defensem la reciprocitat no tenim dret a que MORERA i el BLOC estiga visible sempre que aparega qualsevol noticia relacionada amb el nostre país. MORERA A TV3!

  • 15Xavi (La Ribera) Diu:

    Enric, el missatge cal que siga clar:

    Els valencians ja sabem com governen tant PP com PSOE, inclos el blaverisme ha tingut la seua oportunitat. Perque no donar suport a aquesta opció valencianista?

    Cal fer més promoció de Ajuntaments on s’ha treballat, cal captar a la gent “descontenta amb el sistema” (el sistema es el bipartidisme) està massa arrelat alló de “o guanya un o l’altre”.

    Ara, com fer visible eixa opció? Vosaltres sou els polítics, jo no!!

  • 16David Diu:

    Els cybervoluntaris d’Esquerra a Sueca doneu prou de fàstic, de veritat.

  • 17Pep Diu:

    Iniciativa fa declaracions que està molt satisfeta pel recurs del Govern Central contra el parany.

    Iniciativa a les passades eleccions europees va fer campanya per Izquierda Unida.

    Amb socis així més val no tindre’n cap.

  • 18Pep M. Diu:

    Enric per a fer-se visible com diu Xavi podria ser en les trobades d’escoles en valencià on s’ompli de milers de valencians-nes.
    Sé què el Bloc està present però estic convençut que molta gent no sap què el PP ni les promociona ni les subvenciona, ni saben les excuses que el President Camps posa per no assistir i potser es creuen que és la mateixa Generalitat les que les promou. Tot açò es podria traure a la llum informant a les persones.
    Crec que les trobades és un bon lloc per a fer-se més visible mitjançant activitats de propaganda i d’imatge del treball fet pel BLOC.

  • 19Pepe D.H Escrig Diu:

    Genial. Cada dia estic més segur que aquest sistema polític encara té algún sentit en existir partits com el BLOC. Unions de ciutadans per la defensa dels seus interesos, allò que és realment la democracia o deuria ser.

    Soc jove, però no idiota. Y cada dia estic més segur que el BLOC és la opció de futur.

    Felicitats, de veres. Feu (espere poder dir “fem” prompte) un gran treball.

  • 20Lluis Diu:

    He llegit en algun article que en el cas del transvassament Tajo-Segura Rajoy ha optat per perdre uns quants milers de vots a regions governades pel PP (València i Múrcia) per poder fer-se amb el Govern regional de Castella-La Manxa. De tots els feus socialistes, és eixe el que més a prop té el PP d’aconseguir i, sense dubte, seria una ferida mortal per al PSOE de cara a les generals de 2012. És per això que el Bloc ha d’eixir al carrer i fer pedagogia: dir en veu alta que els interessos dels valencians s’estan supeditant als interessos partidistes. I, si cal, convocar una mobilització de regants i ciutadans a favor d’eixe transvassament. Pot sonar a populisme però així és com s’aconseguixen les coses. S’ha d’aprendre a anar un pas per davant i el Bloc ha d’aparéixer allà on PP i PSOE no poden aparéixer.

    I, per cert, si no hi ha ara diners amb dos diputats i pilotant un grup parlamentari, quan n’hi haurà? És ara o mai.

  • 21Abdó Diu:

    Enric, si vols lluir samarreta reivindicativa esta primavera, hauràs de controlar la panxeta, sinó l’unica samarreta que podras lluir serà la de “esta barriga està patrocinada por Heineken”. Anim.

  • 22Xavier T. Diu:

    Sense diners no hi hauran mitjans propis del partit, com penseu que el BLOC podria mantindre una publicació diaria de premsa escrita o una ràdio?

    Qui penseu que està recolzant les teles locals i comarcals estil, Canal 7, Tele Calderona, etc? ja vos ho dic jo: la burguesia valenciana del Bunker barraqueta que fa molts bons negocis amb Camps i companyia. Eixes teles són màquines de perdre diners, forats negres mantinguts per coneguts empresaris per defendre els seus interessos econòmics i socials. Quantes d’eixes teles locals estan controlades pels “sociates”? cap, no? doncs això…

    Jo estic d’acord en crear una estructura pròpia de mitjans de comunicació però primer s’ha d’explicar com es fa, no al contrari, perquè d’altra manera no estem fent un altra cosa que palles mentals.

    Salut.

  • 23jorsol Diu:

    Si trauen diners els d’ ACPV jo pense que el BNV, amb els alcaldes i regidors que té, també si s’ho proposa en pot traure, i molts. El que passa és que tant la UPV com el BNV, han descuidat el tema dels mitjans de comunicació des de sempre. Vaig a posar-te l’exemple de la ràdio. Saps què costaria fer una emissoreta de ràdio? No val l’ excusa de que no es té llicècia perquè el 70% de les ràdios que es senten al cap i casal no tenen llicència. Doncs només et diré que l’ incansable Simó Aguilar, que en pau descanse, de la seua butxaca va montar una emissora d’anar per casa i emetia dissabtes i dimecres. I això que el seu sou no era molt elevat. Doncs un partit amb la quota de representació i poder del Bnv a alguns ajuntaments podia fer-ne alguna cosa millor que el 70% de les emissores ilegals que podem escoltar al país. I igual amb un diari, una tv, etc. Si el producte té un mínim de qualitat, a part de la gent que ho consumeix perquè és en valencià, també ho faran aquells que volen un discurs diferent a l’oficial, o els que pensen que el producte és bo independentment de la llengua, etc. Fins i tot Marina d’or va contractar publicitat a Infotv. Tot és posar-se però pareix que els dirigents del Bloc tenen altres prioritats. Ells sabran el que fan. A més Tele 7 està a preu de saldo. Qualsevol empresari que aparega amb uns pocs de diners podria fer-se amb ella, com va fer un empresari de Gandia amb Tele 7 a la Safor. I si per a fer-ho s’ ha de parlar amb ACPV, Escola Valenciana, Infotv…es mou terra i mar per fer-ho i aconseguir els diners i els empresaris que tot i les desavenències que es pot tindre amb ells, tots anem al mateix vaixell. Tot és posar-se que de res servirà tenir diputats a les Corts si no redrecem el país a altres àmbits com és el comunicatiu, linguístic, etc. Pel contrari els nostres dies a les institucions estan contats perquè el nostre discurs no arribarà a la societat i el nostre país no el farem mai.

  • 24Vicent Diu:

    Amic Jorsol:

    Crec, amb tots els respectes, que no tens consciència d’allò que dius. Un diari de la ciutat de València va ser beneficiat amb una llicència de TV i va haver de posar-la en funcionament. El preu del material mínim per a emetre costa un milió d’euros. I en sous mínims -tècnics imprescindibles i tres periodistes, a més del pagament de l’emissió- un 50.000 euros al mes, 600.000 a l’any. Si tens càmeres, cotxes,… si fas programació en directe des del carrer… prepara el doble d’eixos diners.

    Amb tots els respectes.

  • 25Sergi Diu:

    http://www.3×4.info/el-maestrat/12498-el-pp-de-vinaros-tiene-su-propio-espacio-politico-en-el-canal-56

    El PP de Vinaròs tiene su propio espacio político en el Canal 56

    Escrit per Jordi Maura
    dimecres, 27 de gener de 2010 13:24

    El equipo de gobierno lo tilda de “los teleñecos”. El programa lo locutan, presentan, graban y editan los propios concejales

    El Partido Popular de Vinaròs emite desde hace varias semanas un espacio de información política denominado ‘Temps populars’ por el Canal 56. Articulado en base a reportajes se emite los viernes por la noche y lo más impactante es la aplicación de la filosofía “do it yourself” (háztelo tu mismo). El alcalde de Vinaròs, el socialista Jordi Romeu, equiparó y tildó este programa como “el de los teleñecos”. “El espacio nos lo hacemos nosotros mismos. Fuimos al Canal 56 a preguntar si podíamos emitir un espacio y nos vinieron a decir que ‘pagando, cantando’, de manera que para ahorrar costos, nos los grabamos y editamos y llevamos la cinta preparada para que la emitan. La realización y montaje la realizamos los concejales y yo mismo lo edito en casa, que siempre me han gustado estas cosas”, admite el concejal y diputado autonómico Mariano Castejón, que fue colaborador de la primera televisión de Vinaròs.

    Con una parte del sueldo de los concejales se paga el espacio mensualmente. “Encima que nos hacemos nosotros mismos el trabajo, a final de mes a tanto salimos”, ironiza Castejón. Según explicaron el espacio ha recibido muchas felicitaciones tanto de dentro como de fuera de la localidad. “Nos lo pasamos muy bien grabándolo, porque montamos unos saraos en la calle importantes los tres o cuatro que vamos. La gente del pueblo se queda a ver qué hacemos o si pasa algo y notamos tanta repercusión cuando se emite como cuando se graba”, añade el edil.

    Los populares son unos abanderados de las nuevas tecnologías. Su página web es de las más actualizadas de la comarca y ha supuesto una gran retroactividad con los vinarocenses que envían para el espacio de crítica muchas fotografías de deficiencias existentes en la población.

    “El equipo de gobierno se ha puesto nervioso y se nota. Más de uno está atento los viernes para ver qué ha dicho entre semana y el contenido del espacio, por mucho que lo minusvaloren llamándolo ‘Los Teleñecos’”, asegura Castejón.

    El comité ejecutivo de la formación propuso incluir este espacio del Canal 56 dentro de las líneas de comunicación, al igual que las cartas personalizadas a determinados colectivos y personas, al tener una mayor repercusión que la revista bimensual que hasta entonces se realizaba. “A través de la tele llegamos a más gente y quedan en evidencia las promesas no cumplidas del equipo de gobierno, las propuestas de los populares y ofrecemos una información muy trabajada, con fotografías antiguas y mucho rigor histórico, para hacer un espacio que es agradable para la gente de Vinaròs”, concluyó Castejón. Los hiperenlaces y la posibilidad de incluir videos en redes sociales, teléfonos móviles y correo electrónico están haciendo que el mensaje político llegue más lejos.

  • 26jorsol Diu:

    Ah! doncs bé. Quedem-nos amb els braços creuats i altres ens faran la feina. Si no es pot fer una tv, que és l’opció més cara de totes, es pot intentar fer un altre mitjà. La tele amic Vicent, si no tens una llicència és inviable, com li va passar a Infotv, a no ser que la cadena tinga accés a plataformes com Procono, Ono, Imagenio, etc que també sé que costa molts diners però que podria emetre amb regularitat sense por a ser sancionat junt als altres canals que ofereixen. Però el fons de la questió no s’abordat. No creus, company, que el problema que té el BNV per a creixer és que no existeix per a la majoria de mitjans de comunicació del País Valencià? Quina solució proposes? Pagar diners als mitjans espanyolistes d’ací per a tindre una columneta a la setmana? Voldran informar de nosaltres com a nosaltres ens convé i no com a ells? Eixe és el problema. Sembla que donem per perdut també, una altra cosa més, el tema dels mitjans de comunicació però si es sumaren esforços, si parlarem amb tots els agents socials i polítics que estan pel nostre país, pot ser si que es podria fer més que alguna cosa. Però, hi ha voluntat?

  • 27Eduard Diu:

    Jorsol, ACPV està totalment subvencionada per la Generalitat catalana, cosa que no critique. Si no fora per això, no es podria mantindre tot el que fa. Res a vore amb el BNV.

  • 28jorsol Diu:

    Això ja ho sé. I per això no hem de parlar amb ells? Escola Valenciana està subvencionada pel govern d’Espanya. Tampoc hem de parlar amb ells? I així un fum d’associacions, grups de dances…arreu del país que estan subvencionats pels seus respectius ajuntaments. No podem parlar amb ells per eixe fet i col·laborar entre tots? No ho entenc

  • 29Eduard Diu:

    No, no. Jo ho deia només per la primera part del seu comentari 24. Parlar s’ha de parlar amb tot aquell que es situe prop del BNV i puga ajudar/col·laborar a fer país i BLOC.

  • 30Josema Diu:

    Totalment d’accord, cal moure’s per traure a la venda un diaria que ens arreplegue a este espectre de valencians al voltant del BLOC, Compromís…. ACPV , Escola Valenciana, En Moviment,…. cal fer-lo abans de les próximes eleccions…imagineu que surt al quiosc cada setmana un exemplar … aço seria possible…..si no ho fem es per que no volem….SEMANAL VALENCIÀ JA¡¡¡¡¡

    A més cal ser més actius, programes d’activitats a peu de carrer cada 15 dies, i fer-se visibles…

  • 31Lluis Diu:

    Enric, estaria bé que a la manifestació del Cabanyal de diumenge repartireu pegatines amb el nou logo de Compromís. Perquè després quan eixa gent ix a la tele (algun entrevistat) pot fer-lo visible. Es tracta de què et vegen. I no crec que siga massa car fer pegatines. És una idea.

  • 32Lluis Diu:

    Molt bo, Enric, acabe de llegir una altre logo que donaria per a una altra samarreta, encara que he de confesar que la idea és de Losantos: Diu que ara els del PP se saluden dient-se Jaguar You? Es podria fer una samarreta dient el mateix en valencià i castellà però que apareguera este lema en anglés amb eixes paraules. Així: “Com estàs? ¿Cómo estás? Jaguar you? En defensa del trilingüisme”

  • 33ximet I el grande Diu:

    27 , ACPV I ERC son PSOE ! cal parlar amb ells per a que baixen del carro . El director de sao , demanava el vot pel psoe , ara ens posa mails per a demanar-nos que ens fem socis . Les coses clares , els progres de este pais son els culpables i responsables del nostre estat , ells els xupi-guai , megaxulis , amb el pais sota el braç … amb arracada a l’orella i pereta , son els pijors . Per a que tronen ells que es quede el PP . No voleu veurer d’una vegada per totes qui es el adversari ? el PP ,,, jua . jua i jua .. El pp no enganya a ningu , van de cara … ells ( els progres ) els que agafen la senyera per pegarli amb el manec al pp , els que negocien fins a claudicar , els que volen el model territorial de franco , si el psoe . Els valencians no podem anar de la ma amb partits que porten endins a ibarres , guerra , paco lopez , juan lerma … ells tenen este pais com un trampoli per triomfar a la villa i corte . Si cal expoliar-nos ho fan , si cal vetar la nostra presenci institucional , cap problema . PP i PSOE , me recorden al duo pimpinela , es barallen i quan acab l’actuacio es besen .

    ESCOLTEU ALS VELLS COM JO , PSOE I PP , SON EL MATEIX - nomes ens separen 64 procesats mes que el te el psoe que el pp .

    visca el bloc !

  • 34Ere Diu:

    Quasi un terç de la població valenciana en l’atur, el PSOE pujant els impostos en l’estat, baixant-se’ls als sectors més afavorits, allargant l’edat de treballar, improvisant, els preu continuen creixent i els valencians cada vegada més pobres. Quant de temps ens anem a creure el conte d’esquerres i dretes? Cal trencar amb l’estat i buscar una solució pels problemes socials, una que no supose una gran dependència de les institucions però que compte amb el suport d’aquestes.

  • 35Ramon Diu:

    Pañella ha declarat que “és clar que cal afrontar el complicat tema de l’envelliment de la població i dels efectes que tindrà sobre el Fons de Jubilacions de la Seguretat Social.

    Què li passa al Bloc???

    Davant de tot el que està passant, el Bloc que hi diu???
    Algú ho sap??
    Hi ha alguna postura oficial?? o només hi ha simples comunicats, que a més a més, són poc clars i deixen vore un continuïsme erràtic.

    Supose que el senyor Panyella no coneix que la Seguretat Social es pot finançar de moltes maneres i que la que tenim ací és fruit del desafortunat Pacte de Toledo, perquè de no ser així, no puc entendre les seues paraules sobre el Fons de Jubilacions de la Seguretat Social. SIMPLEMENT, DESCONCERTANT I PREOCUPANT.

    Tot açò demostra que, per desgràcia, el Bloc no vol, no pot, no sap, no és una alternativa de govern i molt menys demostra ser una ferramenta de canvi social, de millora econòmica ni de benestar social.

    Una altra pregunta que li faig al senyor Morera és:
    Quina posició té respecte la imminent Reforma Laboral???
    De moment el Bloc no diu res i ja va seguent hora de pronunciar-se, si és que tenen alguna cosa a dir, perquè pel que es veu, no tenen res a dir.

    Jo li dic al senyor Panyella, que té raó i el que s`ha de fer és:
    1- Pujar el Salari Mínim Interprofessional a 1000 euros com a mínim
    2- Prohibir completament que es facen hores extrordinàries i posar un mecanisme de control i infraccions que perseguisquen com cal aquest afer.
    3- Reduir la jornada laboral a 35 hores setmanals
    4- Ampliar la protecció social per a les famílies que tinguen família, per pujar les taxes de natalitat.
    5- No ampliar l`edat de jubialció
    6- Canviar el sistema de finançament de la Seguretat Social, posant-lo a càrrec del pressupost general i pujar els impostos als empresaris i banquers i a les grans fortunes per finançar aquest fons, si és menester.

    PER ÚLTIM, LI RECOMANE AL SENYOR PANYELLA QUE QUAN VAJA A ESCRIURE QUELCOM, S`INFORME PRÈVIAMENT DEL QUE DIU I ES DEIXE ESTAR DE TONTERIES.

    Visca el País Valencià i visca la classe treballadora.

  • 36Carles Machancoses(torrent) Diu:

    Som milers els valencians que estem farts de la immigració il.legal, i mentrestant valencians a l’atur i venen de fora els immigrants i semporten les ajudes… PROU!!

    El número de extranjeros en la Comunitat aumenta un 765% en diez años

    La cifra de inmigrantes alcanza en la actualidad los 882.870, frente a los 102.118 del año 1998

    ­El número de personas procedentes del extranjero que viven en la Comunitat Valenciana se ha incrementado en un 765% desde el año 1998, según los datos proporcionados por la Generalitat.
    Hace más de diez años residían 102.118 extranjeros en tierras valencianas. Actualmente, la cifra alcanza los 882.870 inmigrantes, que representan en su totalidad el 17 por ciento de la población.
    En cuanto a la distribución provincial, Alicante presenta el mayor número de extranjeros. Con una cifra de 460.965 inmigrantes, ha presentado un incremento del 508% en los últimos diez años (se ha multiplicado 5).
    En Valencia residen 310.853 extranjeros, pero la población ha crecido a un ritmo del 1.489% en la última década (se ha multiplicado por 14). Por su parte, en Castellón viven 111.052, cuyo incremento ha sido del 1.523% (se ha multiplicado por 15).
    El conseller de Solidaridad y Ciudadanía, Rafael Blasco, ha señalado que, atendiendo a estas cifras, se deduce que cada rincón de la geografía valenciana tiene ahora entre sus vecinos a personas procedentes de otros países.
    Por ello, ha denunciado el recorte de 96 millones de euros del Fondo de Acogida e Integración de Inmigrantes (un 48,6%, respecto al año anterior). Según dice, las autonomías contarán ahora con apenas presupuesto para la integración de las personas inmigrantes en los municipios.
    Los municipios de la provincia de Alicante con mayor población inmigrantes son San Fulgencio, con un 76,94% de población extranjera, Rojales (73,91%), Benitachell (69,79%), Algorfa (68,73%) y Llíber (67,14%).
    En Valencia, Zarra cuenta un 35,28%, Teresa de Cofrentes con un 27,07%, Oliva con un 26,11%, Gandia con un 26,06% y Barx con un 24,92%.
    Los municipios de la provincia de Castellón cuya representación extranjera es mayor son Oropesa con un 48,38% de población extranjera, Sant Jordi (37,88%), Peñíscola (37,13%), Alcalà de Xivert (34,07%) y Torreblanca con un 29,23%

  • 37ximet I el grande Diu:

    Atur ? 4.5 milions i sense comptar autonoms , la taxa al p.v. es la major de l’estat ..i tant zp , com camps no tenen capacitat politica per treure el carro , son dolents , mediocres , en definitiva espanyols . Els de la u.e. que s’amarren els matxos , zp , de la vega , rubalcaba i el cavall d’atila ( celestin-0 ) , portaran europa a la quiebra . La sort es que nomes estaran 6 mesos .

    visca el bloc ! .

  • 38ximet I el grande Diu:

    ODA A ZAPATERO ( escuder no t’enquetes )

    ZAPATERO DE LA MANCHA
    MESONERO DE CASTILLA
    SI TIENES PANCHA
    ES GRACIAS A MONTILLA

    MARIO VARGAS LLOSA , SANTIAGO 1975 .

  • 39Manu Diu:

    Intentaré ser muy claro.
    El BLOC está condicionado por la ley electoral injusta, como lo está IU, es necesario que os pongáis de acuerdo pero no programáticamente (ya se ha visto el fracaso), sino por necesidad, como ocurre en las ELECCIONES EUROPEAS que vais con CiU y todos lo entendemos, y que IU e IC-V ocupan grupos parlamentarios distintos, es necesario que hagáis una coalición electoral y luego cada uno utiliza los escaños para lograr su programa electoral y ya está. Si necesitáis seguir juntos seguís como hace (IU, IC-V y ERC) y sino por separado pero una sola lista con los escaños repartidos. Si es muy fácil el primero de castellón del Bloc y el primero de Alicante de EU y en Valencia se alternan, y a nivel municipal el primero el del partido que quedase mejor en las últimas, y el segundo del otro.
    Otra cosa si no lográis ir con EU al menos lograr ir con ERPV.

Deixa una resposta

Cercador

Sobre este blog...

 

Calaix d'articles

Enric al


 

Vincles

 

Calendari

setembre 2010
dl dt dc dj dv ds dg
« ago    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930